Montag, 3. November 2008

uzuuun bi aradan sonra yepyeni bi tarif :)

Evet farkindayim, uzun bi süre gecti malesef.. isden gücten firsat bulamadim vallah ;o)
Neyse uzun lafin kisasi.. gecelim iki renkli irmik tatlisina..


Malzemeler:
1 kg. süt
14 yemek kasigi irmik
8 yemek kasigi seker
1 tatli kasigi kakao
1 paket vanilya


Yapilisi:
Sütü iki ayri tencereye esit olarak bölsütürün (ben iki tencere kirletmek yerine sira sira yaptim :))
Birinci tencereye 7 kasik irmik, 4 kasik seker, 1 paket vanilyayi koyup karistirarak pisirin.
Kaynamaya baslayinca bir kac dakika daha pisirip ister kare borcama ister herhangi bi kek veya pudding- formuna döküp ilimaya birakin.
Ikinci kat icin sütü, 7 kasik irmigi, 4 kasik seker ve 1 tatli kasigi kakao'u koyup yine koyu bi kivam alana kadar pisirin..
Pisen tatliyi birinci katin üstüne dökün ve ilimaya biraktiktan sonra dolaba koyun.
Servisden önce arzunuza göre süslüyebilirsiniz..


afiyet olsuuuun :)

Kommentare:

TAZE NANE hat gesagt…

Çok güzel görünüyor.
Kalıp harika irmik tatlısına çok güzel şekil vermiş.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

kizilciksurubu hat gesagt…

dönmene sevindim, hosgeldin canim. tatli da harika olmus, ellerine saglik. sevgilerimi gönderiyorum.

yildiz hat gesagt…

Arkadasim hosgeldin.Tasinma islemi bitmedi mi diye merak ediyorduk dogrusu.Dönüsün muhtesem olmus,ellerine saglik.Bizleri ihmal etme lütfe,sevgiler...

hatice hat gesagt…

Canım eline sağlık çok güzel ve hafif bir tarif..sevgiler...

birtutamkekik hat gesagt…

harika görünüyor:)
ellerinize sağlık..
bende beklerim sayfama..
sevgiler..
:)