Mittwoch, 4. Juni 2008

Tasiniyoruuuz :)



Yok yok blogumdan tasinmiyorum evden tasiniyoruz :)

en son yazimda ev durumunu anlatmistim, evimize tamir nedeniyle cikis gelmisti ve biz hergün ev bakmaya gidiyorduk.. nihayet istedigimiz gibi icimize sinecek bi sekilde ev bulduk ve bu ay sonu tasiniyoruz..

bugünden itibaren yavas yavas evi toparlamaya basliyorum, bu yüzdende bloguma bi süre ara vermek zorundayim..

beni yalniz birakmayan arkadaslara simdiden cok cok tesekkür ediyorum

en kisa zamanda görüsmek dilegiyle..

sevgiyle kalin

Kommentare:

SOFRAM hat gesagt…

Canım merhabalar, ev bulmana sevindim, kolaylıklar diliyorum canım,yorucu günler seni bekliyor, ama evine oturunca tüm yorgunluğun geçer, hem de ne güzel bahaneyle yaz temizliği olur.Sağlıkla oturursun yeni evinde inşallah canım...
Sevgilerimle öptüm...

Nilgün hat gesagt…

Bende kolayliklar dilemek istiyorum..Tasinmak hayli yorucuda olsa daha sonra rahat esin ile birlikte yeni evinizde mutlu güzel günler sizlerin olur insallah...


SEVGILER

Lezzet Gemisi hat gesagt…

MERHABA CANIM. GÖNLÜNÜZE GÖRE BİR EV BULDUĞUNUZA ÇOK SEVİNDİM. GÜLE GÜLE, AĞIZ TADIYLA OTURUN İNŞALLAH. ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN CANIM. SEVGİLER...

kizilciksurubu hat gesagt…

Allah kolayliklar versin. Yeni evinde güle güle oturursun insallah.

SOFRAM hat gesagt…

Hayırlı kandiller canım sevgilerimle...

ALi hat gesagt…

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...