Sonntag, 25. Mai 2008

POACA




p.d.ç.s. etkinlik icin yaptigim ikinci tarife gelelim.. gerci bu tarif eminim herksde var ama olsun.. birde benim verdigim tarifi deneyin dimi ama :)




Malzemeler:


2 su bardagi ilik süt


1 su bardagi ilik su


1 su bardagi siviyag


5 yemek kasigi seker


1 tatli kasigi tuz


1 paket yas maya


alabildigi kadar un




iç malzemesi:


ben maydonoz v peynir kullandim ama tabiki kiyma, mantar veya patateslide yapabilirsiniz..




hazirlanisi:


un harik bütün malzemeleri bir kaba alip elimizle karistiriyoruz.. yavas yavas unu ekleyip yumusak bir hamur yogurup mayalanmaya birakirken ic malzemesini hazirlayalim.


mayalanmis hamurdan yumurta büyüklügünde parcalar koparip elimizle acip ortasini ic malzemesinden kapatip tepsiye diziyoruz. ben yaptiktan sonra biraz daha mayalanmasini bekleyip üzerine yumurta sarisi sürüp üzerinede cörek otu serpip önceden isitilmis 230° firinda pisiriyorum.


afiyet olsun :)






Kommentare:

deryadanlezzetler hat gesagt…

Ellerinize sağlık.Tarifin ikisi birbirinden nefis görünüyor.Tarifinizi yayınladım Etkinliğe katıldığınız için çok teşekkürler.Yeni bir etkinliğimiz başlıyor.Onunla ilgili açıklamayıda gönderiyorum.

deryadanlezzetler hat gesagt…

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

deryadanlezzetler hat gesagt…

bu yazıyı dün hazırlamıştım.Etkinlik bu akşam bitti.

SOFRAM hat gesagt…

Canım ellerine sağlık, poğaçalar nefis görünüyor, afiyet şeker olsun, sevgilerimle...

yildiz hat gesagt…

Ellerinize saglik,yiyenlere afiyetler olsun...
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler arkadasim...

karabiberinmutfagi hat gesagt…

İlk defa yapacagım bu etkınlıkde benı yalnız bırakmayacagınızı umuyorum arkadaslar....

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.com/ http://www.birdemliksohbet.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR....Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))