Sonntag, 25. Mai 2008

p.d.ç.s etkinligi 23

sevgili arkadasim deryadanlezzetler beni porselen demlik çay saati etkinligi 23'e davet etmis, kendisine cok tesekkür ediyorum.

son güne kalsamda iki tarifle katilmaya yetisebildim :)

blogumla bi süredir ilgilenemedim malesef, nedeninide hemen acikliyabilirim.. simdi bizim eve ev sahibinden cikis geldi, nedeni ise bütün binayi komple yenilemek istemeleri, bu yüden bütün binadaki kiracilara cikis geldi.. anlicaginiz ev stresi yasiyoruz su siralar, hergün aksamlari iki üc tane eve bakmaya gidiyoruz.. ama malesef ev bulmak o kadar kolay degil.. insallah hayirlisiyla güzel ve uygun bi ev bulabiliriz.. bakalim :)

neyse ben cok konustum gelelim benim deryadanlezzetler icin yaptigim tariflere :)



birincisi zebra kek.. ilk defa yaptim, ve gercekten cok hos oldu, mutlaka deneyin derim :)




Malzemeler:

3 yumurta

1 su bardagi seker

1 su bardagi siviyag

1 su bardagi soda

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

un ve kakao


yapilisi:


önce yumurta ve sekeri köpürene kadar cirpalim. daha sonra yavas yavas diger malzemeleri ekleyip biraz daha karistirin.. kek hamuru kivamini alana kadar un ekleyip karistirmaya devam edin. karismis hamurun yarisini ayirin, ve diger yarisina dilediginiz kadar kakao ekleyip (ben yaklasik yarim su bardagi kullandim) tekrar karistirin.



yaglayip unladiginiz yuvarlak tepsiye bir kepce sade kekden ortasina dökün, onun ortasina kakaolu kekden dökün, bu islemi kek hamuru bitene kadar tekrarlayin.


önceden isitilmis 180° firinda pisirin..



bu arada ben biraz kürdanla sekil yaptim :)













Kommentare:

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

23. Ev sahibemiz olan http://deryadanlezzetler.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim

Lezzet Gemisi hat gesagt…

CANIM KEK ŞAHANE OLMUŞ. ŞEKİL VERMEK ÇOK GÜZEL BİR FİKİR. ELLERİNE SAĞLIK. EV İŞİ İÇİN DE KOLAYLIKLAR DİLERİM. ALLAH GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN ARKADAŞIM. SEVGİLER...