Samstag, 3. Mai 2008

Evlendik :)


bugün evliligimizin birinci yildönümü :)

zaman gercektende nekadar cabuk geciyor.. sanki daha dün gibi hersey :)
umarim hersey ayni güzellikle devam eder ve nice yildönümler kutlariz..

burdan esime sürprizleri icin tesekkür etmek istiyorum..

cok cok tesekkür ederim, gercekten cok mutlu oldum canim.. seni seviyorum askim...

:)
bu arada bende esim icin pasta yaptim, daha dogrusu yapmaya calistim, daha degisik birsey düsündüm ama insallah seneye artik :)

iste yaptigim pasta, ve bir iki tane resim :)















Not: Kekin tarifini buradan bulabilirsiniz, degisik olarak üzerine hazir cikolata sosu kullandim

Kommentare:

Gardagami hat gesagt…

See Please Here

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

BEN GELDIM
o güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim
ALLAH razi olsun kimsenin sagligini elinden
almasin cok sükür iyim ve tekrar aranizdayim
canim esinede sanada brlikte daha nice seneler insallah rabbim kimsenin mutlulugunu bozmasin sevgiler keskinli

yesildomates hat gesagt…

canım arkadaşım allah mutluluğunuzu bozmasın..maşallah çok güzel çıkmışsınız..çok da yakışmışsınız..
ellerine sağlık..pastada harika görünüyo..
öpüyoum..
görüşmek üzere....

yildiz hat gesagt…

Daha nice mutlu yillari huzur ve saglik icinde gecirmeniz dilegiyle,sevgiler...

yemekoloji hat gesagt…

canım mutlu yıllara ,daha nice güzel yıllara eşinle birlikte,pastan danefis gözüküyor,buarada muhabbet kuşunuz çok şeker

sevimin sayfasi hat gesagt…

canim benim allah mutlulugunuzu bozmasin, daha nice mutlu yildönümlerine...
pastanda cok güzel olmus
ellerine saglik

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

Selam canım ,
Sizlere nice mutlu ve güzel birlikte geçecek günler dilerim..Saygınız eksilmezse sevginiz çoğalır,bu benden abla tavsiyesi..benim evliliğim yirmi yıllık, sırrımız da bu..hiç bağırmadık, hiç kırmadık:)))
Pastanız da çok güzel olmuş afiyetler olsun sevgilerimle

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

selam canim bir selam vereyim dedim sevgiler keskinliden

kizilciksurubu hat gesagt…

Evlilik yildönümünü kutluyorum canim, daha nice mutlu yillara insallah.Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

SOFRAM hat gesagt…

Canım daha nice mutlu yıllara sağlıkla, huzurla erişir, beraberce yaşlanırsınız inşallah...Allah mutluluğunuzu daim etsin...
Pasta da harika görünüyor, ellerine sağlık güzelim.
Sevgilerimle öpüyorum...

Anonym hat gesagt…

gülom nice mutlu yillara.. özledim kiz seni

ayse