Freitag, 4. Januar 2008

Hindistan cevizli kurabiye

arkadaslar, yeni bi tarifle aranizdayim yine :) gerci bence cogunuzun defterinde kesin böyle bi kurabiye tarifi vardir ama birde benim yaptigimi deneyin :)




Malzemeler:
- 250 gr. Margarin
- 3,5 su bardagi un (ben aldigi ölcmeden kullandim, önemli olan, hamurun kulak memesi yumusakliginda olmasi)
- 6 corba kasigi pudra sekeri
- 4 corba kasigi hindistan cevizi
- 1 paket kabartma tozu
Yapilisi:
- yumurtalarin sarilarini aklarindan ayirin.
- margarini eritip sogutun. Pudra sekeri, 2 yumurta sarisini ve hindistan cevizini ekleyip karistirin.
- un ve kabartma tozunu yavas yavas ilave edip yogurun.
- hazirladiginiz hamurdan kücük parcalar koparip yuvarlayin.
- önce yumurta akina sonrada hindistancevizini batirin.
- orta sicakliktaki firinda hafif pembelesinceye kadar pisirin..
afiyet olsun :)

Kommentare:

disal hat gesagt…

merhaba canım...

aynı tarifler olsada insan bazen unuttuğunu hatırlıyor bu sayede...

ellerine sağlık..nefis görünüyor...

SOFRAM hat gesagt…

Canım merhaba, evet bende de var bu tariften ilk zamanlar sık sık yapmıştım, epeyi zamandır yapmamıştım. Hatırlattığın iyi oldu canım, gerçekten çok lezzetli, güzel bir kurabiye oluyor, seninki de çok güzel görünüyor, ellerine sağlık canım, sevgiler...